Sometimes someone needs a hive five in the face!

 2013-03-26    20:51:19   av:kaatrinskoog
Här har ni 5 saker jag hatar när folk gör!
 
1. Folk som bara kommer in och försöker vara med fast igentligen bara vill utnyttja personerna för att inte vara själv!
2. Folk som tjatar tills dom får ett svar, även om personen inte hör eller pratar med någon annan!
3. Folk som inte har växt upp och tror inte killar och tjejer kan vara vänner!
4. Folk som bara pratar och bryr sig om sig själva!
5. Folk som är kaxiga på datorn men inte i verkligheten!
 

Här har ni 5 övriga saker jag hatar!
 
1. Små djur, spindlar,ormar,skalbaggar, getingar osv..
2. Att få smör på fingrarana när jag smörar en smörgås!
3. När något blir fel när jag slår in paket eller juklappar!
4. När jag inte orkar städa och det verkligen behövs!
5. När radion på telefon blir hackig!
 

my head, my thoughts, my words! hard to change!
 
 

 
 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/