sälen levererar

 2013-03-17    15:14:46   av:kaatrinskoog
nu sitter jag i stugan och haråkt mina först åk, shit va död jag är redan.. men det går nog över snart! :)  får se om det blir nö mer åk, tror inte det ;) ska cheka om Lollo har komit upp än. det tror jag dock inte :/ hoppas ppå det så kan lilla hon och jag gå till TEMPO - en lite affär - och köpa lite Godis hihi ^^

 Käkat på toppstugan! kan det blir bätter?
 
får lite panik, har utslag på handen som vägrar att försvinna. har aldrig haft så tidigare tror jag reagerar på något, det kom i skolan. Dyng jobbigt är det :( 
 
 
Alla bilder hittar ni på Instagram kommer lägga upp massor med bilder där! :)
@KATRINSKOOG
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/