morgon i sälen är bättre än skolan!

 2013-03-18    08:39:12   av:kaatrinskoog
Undr om de i skolan har det bra?!? hahah!
 
Klockan va ställd på 07.40, jag trode lift fan öppnade 08.00 så jag fort som fan upp och så berättar mamma att den inte öppnar fören 09.00, jaha då får man sitta och vänta så det blev  ett inlägg istället... Jaja jag och lollo ska va fört i liftkön iallafall! haha Tror jag börjar med branten, får se va lollo börjar med om hon vill ta väggenn
Jag åker inte väggen p.g.a det som hände i worldcup backen.   Bara så ni vet haha jag snurrade ner för bokstavligen hela backen. och den är '' granne''  med väggen så den är innte stor och jävligt brant.. haha jaja.
 
undra hur mina hästar har det ..<3
 
 
 moa

SV: Tack så mycket. Allt bra idag?? :D Kramizz

Svar: Jo det är bra :) hur är det själv?? :D
Krammmmiiiiizzzzzzzzzzzzz :D
Katrin Skoog

 2013-03-18    13:22:06     URL: http://zmurf.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/