kommer somna innan klockan slagit 00.00

 2013-03-30    23:07:33   av:kaatrinskoog
Usch va trött jag är, tankarna far runt som yra hönor i huvudet, om allt från hästarna till vad maskar äter.. tänker på minst 1 miljon grejer just nu.. trött och vill bara sova som jag ska försöka göra nuuu! ZZzzzz
 
Har fixat stallet ridit och donat, Städat hela mitt rum, WOW! bland bet värsta jag har gjort... usch och fy blev klar nu började halv 8, men kollade på Fångarna på fortet så började igen halv 10 och klar nu kvart i 11. och tycker själv jag har massa kvar att göra.. jaja nu Klarade av att inte fylla en hel tvätt maskin idag, förska gången på minst 6 år. jag måste varit duktig idag, går frammåt! Manna hatar när det blir mycket tvätt, haha! 
ååhh gud va godis vi har! :O fick ta en glass bunde (2 liters bunke med lock) hela den är över fylld med godis så vet inte om den ens går att stänga.. (red påsk idag, så fick godis på många olka ställen. lite överallt) toppade nästan när jag och lollo gick påsk för ett x antal år sen, då hade jag kanske 2-3 kilo godis!
 
Halv 11 imorgon ska jag och Julia rida dressyr, SENAST! får se vem av hästarna jag börjar med men det får nog bli Daranka, hon som äär lung och fin, heh... Jaja blir en hel dag med dressyr eftersom alla ska hoppa Pay'n Jumpen på måndag. Hah ska anlita en dressyr ryttare som bara älskar dressyr och kan rida det åt mig, så kul på en skala tycker jag att det är med dressyr. 
Imorgon kommer mina kusiner, tror det va Malin och Björn som skulle komma! uuuhh va kul, har inte träffat dom på 2 år tror jag, så det ska bli fett skoj. 
Tror mina knän är på väg upp till himlen, usch va ont jag har i dom, kan inte rör dom, kan inte gå, kan absolut inte stå på knä.. så det är inte så kul, hoppas på att dom kommer överleva måndagen! Hoppas på att mina små hjärtan är taggade till att hoppa! :)
 
Nu ska jag sova så jag verkligen kommer upp imorgon! :)
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/