jag kommer bryta alla små ben jag har i min lilla kropp... haha!

 2013-03-19    17:57:33   av:kaatrinskoog
Har äntligen fått lite tid att blogga! 
kommit in från backen och placerad framför TVn... skrällen hahah 
 
Gjort ett katastrof åk idag HAHA 
Började redan i liften.. Lollo och jag va på samma knapplift.. hon åkte baklänges och skulle vända men slog typ i mina skidor.. så hon ramlade hahaha! så vi fickåka Offpist ner till trollskogen och.. jag tog tag i en gran för att stanna mn ramlade och började glida ner.. när jag väl kom upp åkte skidorna iväg.. SEN tillslut kom vi ner i trollskogen, vi åkte ut och började åka i guppen i skogen och Lollo började - enligt mig - jaga mig så jagkör med ena skidan rak ner in i en snökant så jag höll på att köra sälen... sen kom jag upp och vi åkte vidare. Lollo sa att ho inte  hade någon balans men ändå åkte hon ner i en annan stig dör hon inte kunde svänga och hennes skida lossnade.. denna runda tog säkert mist 10min.., haha 
 
Började dagen med att köra Sälen på väg mot Branten. troddde jag bröt käken först .. ja jag kommer inte överleva denna vecka.. haha döööör!
 
nu ska jagg ta med mig lollo och hitta på något HDH!
 
saknar mina fisar!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/