The time is running away!

 2013-01-23    20:11:11   av:kaatrinskoog
Tiden rinner iväg så fort nu för tin, vad ska man göra ? hinner knappt med något..
Som vanligt sitter jag med mina mjukiskläder ny duschad i sängen och läser bloggar. Har inge bättre för mig...
 
Red dressyr på Daranka med Felicia och Sanna. Lite mjukgörande inför morgondagens träning för Fredrik.  Riktigt fin idag också, LUGN! spännande och se hur hon är första träningen ! ;)
 
Sen red jag, eller Julia Corinne, jag red Misty. Corinne är iallafall otroligt pigg, tror hon vill ut och tävla! söt hon är! Jasmin red Filly samtidigt.
 
 
 Jessica

Vilken söt häst!

Svar: Tack! :)
Katrin Skoog

 2013-01-23    20:44:31     URL: http://jbromaningman.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/