~ponnysar~

 2013-01-27    21:48:24   av:kaatrinskoog
Har äntligen kommit ner i sängen efter att ha gjort så mycket!
* Städat
* Ridit Filly
* Ridit Corinne
* Duschat
* Vart till Ica
* Tagit in hestar
Gjort massa annat också!
 
Red ut med Julia och Ruth på Corinne. Ruth red Daranka och Julia red Misty. Vi red bara bort till järnvägen och hem red lite på gärdena. Daranka va inte liiiite pigg ... Hoppade runt som ett rådjur, lite knäpp den där. Corinne va också pigg som tusan red barbacka på na. Ett mirakel att jag satt kvar. Skrev sms i galoppen, hehe. Men hon sköter sig altid min lilla sjärna <3
 
Filly red jag dressyr på. Stackars ponny som får bära mig på ryggen. Jag är aldeles för stor och tung för henne :(
Hon gick as fint när hon väl gick i from. ´Så fort hon skulle jobba '' hårt'' så stannade hon, mina ben är för långa så jag skänklar så långt bak..  men hon gick fint när hon väl spran åt rätt håll ;)
 
 
knäppa ponnysar. <3
 
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/