outfit

 2013-01-12    00:20:23   av:kaatrinskoog
 
Vet iaf vad jag ska ha på första tävlingen!
Jag:
Tretorn falsterbo
Crw kavaj
JW hjälm
Västen
vet inte vilka byxor osv jag ska ha än!
 
Corinne:
JW huvan
Corinne schabraket
guldpannbandet
Norton skydd
boots
Daranka:
Catago huva+schabrk
orange guld pannband
lamicell skydd
boots
 
KÖR PÅ GRÖNT!
 
 
 
 
 
 
 fridan

grönt är snyggt på fuxar!
vad är det för ras på dina ponnyer?

sv: tack! :D

Svar: Ja jag kör på grönt :)filly(den vita) är welsh och till salu! :)
Corinne (fux med stora bläsen/lyckten) är all du kan hitta ;) ingen aning! :)
Daranka(mörka fuxen) ren welsh! :)

Varsegoood! :D
Katrin Skoog

 2013-01-12    10:16:22     URL: http://kaloescha.blogg.se
 Sandra

snygg färg det var på luvan och schabraket!

Svar: Tack! :) Älskar det! ;)
Katrin Skoog

 2013-01-13    17:53:34     URL: http://aylen.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/