Måndag 2013-01-07

 2013-01-07    12:57:36   av:kaatrinskoog
 
Godmorgon!
gud va trött jag  ä! Nackspärr och nt som fan iden vet inte riktigt vad jag har gjort! Headpain också!!!
 
Någor planerat? Nej inte direckt bara ponnysarna! :)
 
Rider med Felicia på Daranka intervaller och Jasmin Rider Filly, Corinne vet jag inte om jag sk rida små klättra eller om jag ska rida dressyr? :) Ska försöka komma iväg och hoppa på Daranka innan första tävlingen som är i Filipstad. Vet inte vad jag ska hoppa men tror:
 
Corinne:
L:c & L:B  Eller L:b & L:b+5
 
Daranka:
L:d & L:c eller L:c & L:b
 
Vet inte säkert men något av deet blir det iallafall :)
 
Skriver sen :)
 
 
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/