Goood day! xD

 2013-01-12    23:00:00   av:kaatrinskoog
Sitter själv i sängen och kollar på film efter en super dag ! :)
 
Även fast jag haar haft kass update idag så statistiken inte kass! :) och massa fina kommentarer har jag fått! :) Tack så mycket avgudar er! :)
Okey nu över till lite mer säriösa saker xD haha!
RIDNINGEN!
 
Daranka red jag i hagen-eftersom det är glasis- med Julia och Misty pigg och galen! slutade med att bara galoppera på en liten volt till hon lugnade ner sig i bägge varven. svett blidde hon också! :)
 
Filly red jag också i hagen med Julia. Red fram i dressyr, riktigt fin gick ifrom så gått som hela tiden! sen bygggde vi upp ett liten hinder och hoppade! då va hon gör pigg! sen avslutade jag med lite dressyr jobb inana hon fick skritta av! :) även hon blidde svett! :)
 
Corinne red Jlia med mig när jag red Filly. Red precis som filly fast va lite stelare i dressyren. Men julia fick ner henne några steg då och då. när hon hopp va hon gör pigg hon med lilla Corinne blev också svett! :)
P.S tänker inte berätta om hennes bus!
 
Nyss kommit hem från persberg.. nyss och nyss en timma sen xD
Käka tacos med några ifrån min klass och kollat på två skräckfilmer b.la Saw, BÄGGE SÖÖÖG! haha Jaja kul vare iaf! :)
 
glömde göra sittupsen och det igår så fick dra ikapp idag!
140 sittups
130 armhävningar!
lättare än någonsin gick det! ganska ''stolt'' över mig själv ;) haha imorgon har jag hållt på med det i en månad!!
Gött! :)
 
Man kan säga att min dag har varit AWESOME! <3 tack till alla som gjorde den great! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 Julia

Haha!

Svar: haha
Katrin Skoog

 2013-01-12    23:05:14
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/