Frågestund DEL 3

 2013-01-20    00:00:49   av:kaatrinskoog

Postat av: Fabian

Yoo bruusch  
Äre kul och blogga?
Skit kul vettu;)
Favorit mat?
Tacos
Favorit film?
Ingen aning;)
Favorit låt? :)))))
vet inte hahah”

Postat av: Daniella Ekstrand

fin blgg!
Vad föredrar du?
Flera bra kompisar eller en bra kompis?
Flera bra!
Motto?
Ge aldrig upp!
Vad är de bästa med att blogga?
Kul att skriva och se folk läsa de, alla fina komentarer!
Ha de bra!

URL: http://daniellaekstrand.blogg.se

Postat av: Helena

Vart i landet bor du och hur kallt har ni där just nu? :) Värmland Ca – 5 till 10 J
URL: http://hehlenaaa.blogg.se

Postat av: lisa andersson

tränar du för anna emanuelsson? Japp ska träna för henne imorgon
vilken tränare är bäst?
Lotta björe eller Anna Emanuelsson:
känner du smilla larsson, frida michaelsen, alva svensson isf hur tycker du dom rider?
Jag vet vem alla är och jag tycker alla rider sina ponnysar bra!!  
vem är din bäsya vän?
Svårt att säga!
vilken häst har mest kapacitet ? 
Daranka
vilken häst är roligast i dressyren?
Corinne och Filly
läser du nellie berntssons blogg?
Ja ibland
vilken blogg tycker du är bäst ?
 Finns många bra bloggar! Jag läser massa olika så vet inte riktigt!
BraBlogg :-D

Postat av: Amelia

Vad är ditt mål med hästarna innan du är färdig med dom eller vad man säger ? :) Corinne är det att nolla en MSVB och Daranka att försöka kvala MSVA
URL: http://www.nattstad.se/jumpsstarss

Postat av: Elin Bjerkesjö

När började du rida? Satt på min shettis första gången jag va 3månader
Vem gillar du best av Nellie Berntsson & Henrik Barry?
Gillar ingen speciellt mycket, men blir nog Nellie..
Vad för bloggar läser du?
Läser 1miljard bloggar;)
Hur länge har du haft din häst?
Filly ca 6år Corinne 3 år Daranka 1år
Kan du svara på denna frågestund i ett videoinlägg?  
Nej det tror jag inte ;)
URL: http://bjerkesjo.blogg.se

Postat av: Hanna

Hej!
Vad är ditt favorit program? 112-på liv och död
Favorit mat?
Tacos
Vart gjorde du debuten i MSVB?
vingåker
Något meeting inplanerat?
nej
Hur många sporter har du tränat?
5
Vilka sporter?
Innebandy,ridning,fotboll,taekwondo & gymnastik
Varför ska du sälja Filly?
Jag är för gammal och hon vill ut och tävla! J
Ska du tävla Filly något iår?
Tror inte det..

Har längtat till frågestunden!

Postat av: Ida O

Hur högt har du hoppar? 130 på enstaka, tävla 110
Vad är dina mål med ridningen?
SM kanske?
Vilka bloggar läser du?
Läser massa olika!
Vad är det bästa och sämsta med att blogga?
Bästa att jag kan skriva vad jag vill!, sämta är att jag blir lite dålig med uppdateringen..

Lite frågor från mig :)
Kram!
URL: http://idaolssonbast.blogg.se

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/