Design!

 2013-01-09    15:02:00   av:kaatrinskoog
Någon som vill byta telefon? blir så trött på att den inte laddar och att batteriet tar slut efter 2 min gaaaah!
 
Undra om jag håller på med den för mycket eller att batteriet är så dåligt att det inte håller??
Jaja nu  är jag iaf hemma efter skolan nu väntas ponnysarna sen TV efter det ska pållarna nattas och sen gör jag en kort date med duschen sen lägger jag mig! :) Någon mer än jag som älskar att sova? gud så gött det ÄÄÄ <3
 
Ingen som känne för att göra en ny blogg design till mig? börjar tröttna på den jag har nu och vill ha en NY !  Tråkigt med samma bilder! vill ha samma förg men en annan bild! jag vet hur jag gör men jag ä så dålig på det!
 
Jag ska försöka blogga när jag rider! :) HDH! :)
Last Picture on her!:'( <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/