dayen

 2013-01-28    21:10:52   av:kaatrinskoog
Gjort mycket idag igen ! 
 
* Skolan
* Ridit Filly
* Skrittat Corinne
* 112- på liv och död
* 1 timmes promenix
* situps och armhävningar
* duschat
 
Nu ligger jag i sängen ny duschad trött som aldrig förr.  sovit dåligt de senaste dagarna.. :s  Ska försöka somna innan 00.00 idag igen. lyckades igår! :) Sovmorgon också! :D ända till 9 <3
Stål och verksta gerjj imorgon gött dä.
 
Hade sån lust att gå/springa och eftersom alla va borta så tog jag hunden med mig ut. Spran strandvägen bort, sen vägrade Cindy springa så fick gå hem. Gick upp förbi hallen och sen hem. han hela vägen på 1 timme. Sista biten sprang jag som en gud på isgatan. kom några från dennicketorp '' knarkar hemmet'' och gick bakom mig. jag började springa som en gris... haha red isgata med spring skorna. ett mirakel att jag tog mig fram O.o skönt va det iaf att få springa. har velat gjort det riktig länge men inte hunnit så det va riktig härligt att få göra det. Ska nog försöka gå en sväng imorgon också, fast utan hund.. gick så segt med henne eftersom hon inte orkade springa..  Hon höll på att dö när vi va hemma knas hund. men älskar henne ändå <3 tänk er själva att springa med världens tjockaste hund, 12 år och pigg som en shettis efter bete.. ja det gick inte fort menmen <3 vad gör man inte för sin älskade <3
 
 
 
Red ut med Julia, först på Misty och Filly. red gärdesvägen bort och tillbaks. Filly va skapligt pigg ho, hahah sööööt. Hon hoppade runt skapligt mycket hon också. Tycker fortfarande så synd om henne som får ha mig på ryggen.. känns att jag alldeles för stor för henne.. hoppas på att någon söt lite ryttare vill ha lika kul med henne som jag har haft! Känns inge bra när jag hoppar upp och är aldeles förstor :/ Men som tur är så är hon fortfarande pigg och glad! <3
Sen skrittade jag ut på Corinne med Julia. plöja massa snö högar. haha Corinne kan bara inte skritta över utan måste pront hoppa.. söt min lilla tös <3 Daranka va inte lite pigg ho.. haha hoppad båda över snöhögarna och någon gång utan snö högen. Söta mina små töser.
 
 
 
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/