daaaaaay

 2013-01-13    20:24:59   av:kaatrinskoog
Sängen <3
 
Vait i stallet nästan hela dan! va inne en gån och hämta en macka tog max 5 min! Gick ut till stallet halv 12  kom in igen halv 6! sex timmar ute i kylan!
 
Ridningen!
Filly red jag med Viola och Julia. kommer ju ingen stans så red i hagen idag igen. Galopp intervaller på volt i samlad galopp. Idag gick hon riktigt fint! iform hela tiden, hon hade en underbart skön galopp också! Sen  hoppade vi de små hindrerna i skogen, avslutade på volten med lite galopp och trav! :)
 
Corinne Julia red Corinne med mig och Viola. Även hon fick rida galop pintervaller på volten. Även hon sänkte sig lite idag. Hoppade också de små hindrerna i hagen. Ho va nog lite pigg.. hon hoppade och stussa på stället! Julia och Corinne avslutade också på volt i galopp och trav! :)
 
Daranka började jag skritta ut på med Felicia runt eriksberg. sen upp ch ner vid tippen 8 gånger. sen till hagen och jabba galopp intervaller. blev dynga svett av det. gick riktigt fint md ville slippa undan mycket. Sen hoppade jag små hindrerna.. kan juh säga att hon inte har hoppatt på näsan 4 veckor.. så nästan inga normala hopp.. menmen. avslutade på volten i trav och galopp. riktigt fint gick hon!
 
 
Fick höra av mamma att en som jobbar eller nö hos Lasisa``grannen´´ sa att han hade sett ett rådjur springa och bli jagad av en VARG! fan jag som rider i galoppbacken! HÖGRA där jag brukar rida mest! käänns fan inte säkert asså! Vi som red där här om dan! hoppas inte vargen kommer och tar oss! :S
 
 
kollade på ponnyakutens kasting! fasen va galna hästar det finns! känns skönt att ha mina lugna trygga hästar! ibland iallafall! haha
 
 
 
 
 Alva

Sv; Åh tack så mycket! Hoppas du gillar den och fortsätter läsa! :) Allt bra med dig?

Svar: VarsegoD klart jag ska ! :) yepp själv?:)
Katrin Skoog

 2013-01-13    20:38:31     URL: http://alvac.webblogg.se
 Amanda

Tack så mycket!
Din blogg är oxå fin. Kram!

Svar: Tack! :)
Katrin Skoog

 2013-01-13    20:59:07     URL: http://wildfreeyoung.blogg.se
 Emma Klang

Jag tror inte att vargen tar er, de är skygga för människor :) Underbart fin header förresten!

Svar: Haha jag får hoppas ;) tack! :)
Katrin Skoog

 2013-01-13    22:24:27     URL: http://vintagestyle.blogg.se
 Amanda

Hej super fin blogg du har, med massor av fina bilder också! :D
kram!

Svar: Tack så mycket! :)
Katrin Skoog

 2013-01-14    15:47:36     URL: http://happyliife.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/