bloggen!

 2013-01-11    23:14:16   av:kaatrinskoog
Jag gör så gått jag kan när det gäller att hålla igång bloggen! Det är svårt men går över förväntan!  lättare nu när jag fick blogg.se appen i telefonen.
 
Jag driver bloggen utifrån mina dagar och planeringar. Skull nog inte skriva så mycket om jag faktiskt inte hade över 55 läsare varje dag! Kommer det gå under det vet jag inte hur mycket jag kommer att blogga. Alltid när man har skaffat blogg eller är stor inom bloggvärlden så tror jag att alla får mycket kritik! Än vad jag vet har jag inte fått dålig kritik eller något liknande! tror jag! Många tar kritiken hårt medan andra inte ens bryr sig!
 
Hade jag inte haft hästarna, djuren överlag, mina vänner och skolan.. vad hade jag skrivit om då? helt ärligt har jag ingen aning men ja tror nog att jag hade skrivit mycket annorlund om mina vardagar. kanske hade jag skrivit mer och längre texter? ingen aning eftersom jag inte har provat! Nu skriver jag mycket mer övrgt också! förut var det bara hästarna typ och inget mer! men nuhar jag skolan och kompisar och övriga saker- som typ det här inlägget!- där jag försöker skriva om sådant som bara kommer upp i huvudet!
 
ibland så tänker man ch undar hur livet hade sett ut om det inte va som idag? Jag kanske hade haft andra vänner som inte alls va lika roliga som mina! istället för hästarna kanske jag spelade innebandy fortfarande! kanske till och med fotboll-som jag aldrig skulle spela nu- med ett lag med andra vänner osv.. kanske till och med bodde i en annan stad! altså när man tänker efter, vart hade jag varit då? sådanna tankar kommer upp då och då och jag kan lätt fundera på det hur länge som helst!
 
Frågan är hur länge drivkraften till att blogga kommer hålla igång? men jag får hoppas på ett år till iallafall! Fortsätta skriva om hästarna och vardagarna och övrigt skit! Hoppas du stannar och läser bloggen så länge du kan!
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/