BE PREPARED!

 2013-01-16    20:38:41   av:kaatrinskoog
Ridningen gick bra! :)
 
Daranka red jag dressyr på med Felicia. jobbade i andra hagen på en liten volt i skrit,trav och galopp. Red på vanligt tränsbett idag.. till en början hade jag inge pli på henne... men mot slutet va hon fin som en gud. Pigg glad och positiv! :)
 
Corinne red jag med Julia lite lätt i hagen.. Grimma och grimskaft med långa tyglar. medans Julia glopperade runt på en liten volt sprang jag och Corinne bakom med långatyglar och huvudet i marken.. sprang som ett ljus bakom Misty ! :)
 
Idag var det Fillys tur att stå. imorgon ska alla utom en skrittas!
 
 
Be prepared to have a Question Time!
 
 
 
 
 alva

Ååh vilken fin blogg :) Du verkar superduktig på att rid också! om du vill göra en förbättring så är det bra att lägga till bild till varje inlägg, så blir det lite roligare! '

Annars, superfin blogg! :D <3

Svar: Tack så mycket orden värmer! :)
Frågestund nu! :D <3
Katrin Skoog

 2013-01-16    21:14:24     URL: http://anderssonalvaa.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/