~Light and fun ~

 2013-02-03    21:32:00   av:kaatrinskoog
Ligger i sängen ny duschad.. fick åka till mormor och duscha för mamma har inte '' haft tid'' för att fixa nö så inte allt vatten rinner ut på golvet!ingen promenad på två dagar, nej fy måste ta tag i dedär nu får tvinga med mig den lilla grisen!  aja,första inlägget idag tror jag..  Ganska lugn dag idag! :)
Började med att ta ut de små grisarna, sen tillbaks in i sängen. Somnade dock inte om...
 
Sen ut och red Corinne med Felicia och Nike. Trodde Nike skulle busa med Felicia men det gjorde han ju inte ;) knäpp dendär ! Såg 7 rådjur.
Daranka och Sanna fick skritta runt eriksberg dom hoppade i liksta igår så då fick dom ta det lugnt!
Filly red jag dressyr på riktigt fin, men hon gick inspänd också! mycket galopp jobb blev det! 
 
 
 
Någon som vet varför Spotify inte funkar för mig just nu är lite sur! Får lyssna på låtarna som är på datorn och de suger! ha inga bra låtar..  buuuuuuuuuuuuuuh va tråkigt!
 
 
Jag här världens bästa mormor! <3 lämnade en stor Lindt choklad till mig... eller ja jag fråga om jag fick den ;)
Lyckan är total!
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/