Katrin

 2013-02-04    11:37:34   av:kaatrinskoog

Du heter: Katrin Skoog

Smeknamn: Katrin
Låt som när du är ledsen sörjer till: Let her go
Beroende av: Mina ponnysar Filly, Corinne & Daranka

Vad tror folk om dig? Vet inte

Hur imponerar man på dig? Positv och pigg, prata och inte va blyg! 
Brukar du skratta för dig själv? Nja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''nej''
Var bor du? Filipstad
Trivs du där? Yepp

Hur svarar du i mobilen? "aa" om jag vet vem det är annars "Hej det är Katrin"
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: HDH

Antal timmar sömn inatt: 7 timmar

Brukar du komma i tid: Ja

Hur känner du dig nu: vet inte? 
Vanligaste färg på dina kläder: vitt, svart och massa annat!

Vad tycker du om fötter: Tittar inte på de

Vad saknar du: Mimmi

Hade du en bra kväll igår: ja

Favorit dryck på morgonen: Multivitamin

När brukar du oftast gå och lägga dig: Lägger mig 9 somnar 12
Är du blyg? Nej!
Sysslar du med någon idrott: Rider
Är du nöjd med ditt liv: Japp
Är du bortskämd: nej!
Vad gör du i morgon: Skolan sen ponnysarn

Vad är det värsta du vet? MOBBNING
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja

En speciell dag du minns: Vet inte har många! 
Du samlar på: Ingen samlare
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen!
När grät du senast: vet inte
Vill du gifta dig: inte nu

Är du musikalisk? haha nej!
Vad dricker du helst när du är törstig: Något drickbart

Bor dina föräldrar tillsammans: ne
Biter du på naglarna:Nej

 

 
 Alva

Hej! Fin blogg! Allt bra med dig? :)

Det skulle vara jättekul om du skulle vilja kika in på min hästblogg & skriva vad du tycker! Hoppas du gillar den & vill fortsätta följa min resa! :D

Kram

Svar: Tack, yepp själv? :)

Klart jag kolla in och läggen en kommentar! :)

Kraaam!
Katrin Skoog

 2013-02-04    11:54:17     URL: http://alvac.webblogg.se
 Noomie Sundell

Tack så mycket!((:

Svar: Varsegood! ((:
Katrin Skoog

 2013-02-04    14:19:21     URL: http://lexx.blogg.se
 Malin

Hej, jag gör gratis designer, jag har en veckans blogg tävling, jag låg på mest kommenterade blogglistan igår & jag har en nystartad blogg. Kolla in!
Tack på förhand!
(Btw, jättefin blogg!)

Svar: okej, ska kolla! Fasen va kul!
Katrin Skoog

 2013-02-04    20:12:08     URL: http://lifebymalins.blogg.se
 Pontus Granlund

SV: Åh, vad glad jag blir :) Stort tack, jag har inte så många läsare så jag är tacksam över dom jag får ;)

Allt bra?

Svar: hihi, den va grymtt bra så ränka med mig! :))
yess själv? :)
Katrin Skoog

 2013-02-04    20:24:58     URL: http://pontusgranlund.blogg.se
 lena

tack desamma :) jadå allt är bra ,hur är det med dig?
kram

Svar: bra då, yepp bra här, slog ihjäl mig förut ;)kram
Katrin Skoog

 2013-02-04    20:28:00     URL: http://imlena.blogg.se
 jolina

allt är perfa sj? :D

Svar: hihi ^^ gud så bra då! :) jo det är bra! armen har sett bättre dagar ;)
Katrin Skoog

 2013-02-04    20:44:41     URL: http://jsaryttarna.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/