^^

 2013-02-05    22:27:27   av:kaatrinskoog
Fått massa kommentarer jag inte kunnat svara på för blogg.se har damp eller något liknande.. blir lite sur för det är kanske 5-6 kommentarer jag inte svarat på så jag känner mig as elak! men kan svara på sånna som kommer efter?? vet inte vad det är för fel! 
Den dumma lilla datorn har ju gett upp helt med spotify igen... börjar bli lite trött på dädär asså.. fy kan inte lyssna? blir så arg!!  +.+
 
Har äntligen kommit ner i sängen efter en låååång dag.   har inte hunnit gjort så mycket.. känns som jag gjort hur mycket som helst!
dayyyen:
* NO
* Slalombacken
* Ridit Daranka
* Ridit Filly
* Tolkat efter Misty
* gått i ca 1h och 25 min
* situpsen och de
 
skriver mer seeeen!
 rööön

Sv; ja elr hur!?:D

Svar: hihi ja ^^
Katrin Skoog

 2013-02-06    09:37:08     URL: http://tjenabanena.blogg.se
 Emelie

Fin blogg :)

Svar:
Katrin Skoog

 2013-02-06    13:28:35     URL: http://emelielinneass.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/