trött

 2013-04-07    22:12:45   av:kaatrinskoog
Äntligen i säng, skulle va i säng för en timma sen.. hade tänkt att komma i säng senast kvart över 9 men det är ju skola så jag det fick bli nu! 
kommer inte bli så långt inlägg ä så trött! 
 
Filly red jag till Wasa med litte lättare, pigg och kry som vanligt :D
Corinne red jag också till Wasa med INSPÄND gud va sur hon va på inspänningen!...
Daranka tog jag och Emmy en prominix med i lite över en timme! :)
 
 
skola imorgon.. tagga godnatt!
 
 Josefin Pageryd- hästbloggen

sv; Tack så mycket och detsamma du :)
Kram

Svar: tack! :)Hur är det? :)
kram
Katrin Skoog

 2013-04-07    22:34:02     URL: http://pageryd.se
 Josefin Pageryd- hästbloggen

sv; Det är bra med mig, hur är det själv? :)
Kram

Svar: Okey va gött! :) jo det är bra! va har du gjort denna vecka? :)
Katrin Skoog

 2013-04-09    12:46:48     URL: http://pageryd.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/