Snabbis!

 2013-04-06    12:30:37   av:kaatrinskoog
Klockan är redan halv 1, vad häner med tiden? den springer som bara den! va ner på ''stan'' med mamma nyss, va in på Magnolia, kaj's kläder, colorama sen drog vi iväg till Bössan och skulle kolla på gardiner, Fy fasen va många snygga gardiner det finns! i'm in love! detta är en inrednings affär som är as billig! hitta massa saker jag vill ha! men mamma måste fixa sitt sovrum, köket och toan klart innan jag tänker börja med mitt lilla rum. men nu ska jag fixa om lite i mitt rum och se om det blir bättre? 
 roligt med alla dessa kommentarer! hihii ^^ gullligt av er! när jag är klar kommer jag skriva ett inlägg till!
 
FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM @KATRINSKOOG gilla alla mina bilder och få en Shoot out! :D
 
 
 Tyra❤

Fin blogg, älskar designen!

Svar: tack va snäll du är ! :)
Katrin Skoog

 2013-04-06    16:21:59     URL: http://www.srymyheart.blogg.se
 Mikaela & Filippa

- Tack vad glada vi blir! :D

Lite mera bilder skulle bli kul :)

Svar: (ySkönt jag fick nö att tänka på :D
Katrin Skoog

 2013-04-06    20:31:07     URL: http://vardagarna.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/