katastrofen stiger!

 2013-04-10    21:53:08   av:kaatrinskoog

Jobbar på detta med bloggen men ja det går lite hur som helst! haha bloggande hit och dit! ;) haha ja ja!
Ligger och lyssnar på musik/radio. faen va gött.

Jag har full speckad helg redan nu! 


Haha taco kväll med Emma och Emmy hos Emmy på lördag.. ojoj det kommer bli kaos, bara tanken på oss i ett kök.. Katastrof!  

Håller på med temat dans på idrotten... jag och dans är inte bästa vänner direkt, haha jag är nog en av de sämsta dansarna i världen. Det värsta är att vi ska komma på dasen själv och sen visa upp denför våran lärare Caamilla. Hmn ja får se hur det kommer att sluta, låten är waka waka så jag kommer bryta ut i skratt efter kanske 20-30 sekunder...

Ska skriva ett inlägg om heztarna snart!

 Anonym

Jättefin blogg! :D

Allt bra?

Svar:
Katrin Skoog

 2013-04-11    14:16:44     URL: http://dianapayne.blogg.se
 Matilda

Haha usch vilken hemsk bild ;)

Svar: haha! :)
Katrin Skoog

 2013-04-14    14:04:47     URL: http://matildabolinder.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/