Jag har varit med om dig. Jag kan inte förlora dig

 2013-04-06    23:25:29   av:kaatrinskoog
Skulle skritta vid tippen upp och ner för backen, styrke träning! i vanliga fall rider jag med Felicia & då rider vi 3 gånger upp och ner sen skritta och jobba dressyr i 5 minuter, sen skritta upp och ner 3 gånger och sen jobba dressyr i skritt och trav i 5 minuter, sen en sista gång 3 gånger upp och ner sen skritta hem. Men idag ville jag få ut alla hästar så jag och Julia tog handhäst barbacka. så Felicia fick jobba själv och vi stod stilla i mitten. Såklart kan inte Daranka stå still, Misty vill lukte på alla hästar, Filly ville äta överallt, corinne va förbannad på Misty och Daranka retade upp Sanna.. ja det blev ju rätt lyckat endå haha va bara Sanna som faktiskt skötte sig.. 
Jag red Daranka och hade Filly som hand häst.
Julia red Corinne och hade Misty han hand häst, men hon böt sen.
 
 
Sen in försökte fixa denna förbannade design som slutade i katastrof... flyttade om i mitt rum också! räknade ut att det kan få plats min säng + 4 luft madrasser om man trycker ihop dä! fn va chill!
Och som vanligt kände sig Emmy ensam i stallet så jag fick gå ner och ge na sälskap så vi gick en prominix med Igor, industri rakan bort och tillbaks. som tur ä så har ju söta lilla rara Emmy bil så då tog vi en tur till ICA.
* Napp påse
* Trocadero
* choklad
kan det bli bättre? Sen ville hon dra en runda på stan så då gjorde vi dä, bara en epa ute, Max va det. och så va lilla farbror blå ute och åkte självklart! sen hem och vips så hamnade jag här i sängen igen :D göttt!
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/