Här kommer alla känslorna på en och samma gång!

 2013-04-08    22:45:26   av:kaatrinskoog
lång dag med skola!

Kommit ner i min sköna lilla säng! äntligen lugn och ro! ska försöka sova hela natten idag! mycket som.snurrar runt i mitt huvud! hjärtat bultar ! inte kul med skola imorgon också! hoppas på att baka på hemkunskapen. Något Gött tack! sist gjorde vi påskbord som inte va.så lyckad kanske.. haha!





Avslutade dagen med 112 Aina. Måste va ett av de bästa programmen i hela världen! 112 Aina och Alcatraz å så bra! <3 känner hur huvud värken smyger sig på! rekord tid, tog in hästarna på max 10 min! haha


Filly fick sig en.promenad idag med misty och Julia. Mycket Busig ponny haha så söt! ^^

Daranka och Corinne red jag och Julia runt Färnsjön och träna kondition med mycket trav kanske.tog ca en timme. Ganska perfekta! :)


Nu Taggar jag en ny dag i skolan och slänger på musik Gött.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/