god morgon världen!

 2013-04-04    07:38:29   av:kaatrinskoog
somna ca 20 i ett och nu upp och tagit ut hästarna, glömde lägga ut höet till Daranka & Filly och till Santino & Nicke. Och till Filly fanns det ingen grimma.. den hade hon slängt av sig i hagen.. SUCK! Hon fick ta den första bästa en gammal grön grimma som Mimmi hade förut<3


Red dressyr på Corinne och Daranka, Daranka gick helt ok, pigg och framåt men reglerbar. Corinne gick bra ibland, hon tyckte det va roliga att springa och kolla på den fina klar blåa himlen och fort skulle der gå då va det roligare ... ibland så!


ikväll blir det hoppträning för Fredrik med Corinne i första gruppen och Daranka i andra gruppen. sjuuukt taggad efter som dom va så fina på pay and jumpen! :) Ska försöka skriva om den ikväll eller imorgon för jag måste ha en dator för annars kan det bli hur som helst! ikväll världens der av med Ruth och hitta på något! min älskade vänn! <3 Ska försöka skriva mer sen har inge batteri på mobilen kanske bara 10% så hörs snart!









 Lina T

Hej! Fina bilder!

Gå gärna in på min blogg och kommentera vad jag ska blogga om :) kram

Svar: Tack :)yup det ska jag :)
Katrin Skoog

 2013-04-05    10:41:32     URL: http://tholanders.blogg.se
 Eveline

Åååh vad söta ponnyer!:D

Svar: hihi tack! ^^
Katrin Skoog

 2013-04-05    12:49:27     URL: http://brkryttare.blogg.se
 Ella

Vilka underbart söta ponnysar!!! :D

Svar: Haha tack va gullig du är ^^
Katrin Skoog

 2013-04-06    10:33:34     URL: http://ellalucia.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/