Tävlingen :)

 2012-09-03    12:09:28   av:kaatrinskoog
Hoppade både Dranka och Corinne i Filipstad :)
 
Daranka Debut L:b & Debut L:a
Corinne L:a MSVB
 
Daranka : Debuterade L:b. Hon levererar med en 2a plats :) Hon debuterade även L:a med ett stopp, MITT FEL! Hon vart lite pigg gjorde att jag ville sätta av henne långt! så tar åt mig det :)

Corinne: Hon hoppade L:a med en nolla Vinst :) MSVB nollade grunden sen i omhoppningen glömde jag om vägen och hoppade fel vilket gjorde att hon stannade på 10a, sen åkte jag bara häst då stannade hon igen.. så vägra ut mig. men jag vann :) ända nollan i grunden.
 
Så jag är nöjd :)
 Nu taggar vi tilll gagnef :DD
 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/