Två dagar!

 2012-10-31    22:11:00   av:kaatrinskoog
Ligger på rummet med en hund som snarkar och sparkar i golvet så man tror hon springer ett maratonlopp.. låter som det iaf!
Nu är det bara två dagar kvar till Borås och MHPC :D Ska bli skit skoj om transporten kommer hem! har min prylar i den! Hoppas på att Göran fixar den inatt/ imöra! har lite små panik! inte fixat ett skit :S plockat fram lite kläder bara.. känner mig lite smått stressad! har inte all tid i världen i möra, Fredrik träning med Daranka! Jag får hoppas på att Corinne är lika taggad som jag ;) hehe man får ju alltid hoppas ;) har hört att jag står bredvid Bravo också, han kommer från samma klubb så det blir juh prima ! :D Såg att Lennart Lindelöw är banbyggare! :) klasser:
ELIT
Borås Fältrittklubb Nationell, Regional, Elit, Ponny, Hoppning

Fre: Mountain Horse Ponny Cup Warm up L:C bed.A
Lör: Mountain Horse Ponny Cup kval 1 L:B bed. A:stil
Om jag går vidare från lör:
Sön: Mountain Horse Ponny Cup Final L:B A:1a

Shoppat med Felicia idag!
Vitt linne
Vit skjorta
Svart skjorta
grå musse pigg tröja
svarta byxor
röda byxor
Tävlings kavaj
blev lite smått och gått :) blev nöjd med det iaf :D det är sällan jag köper kläder så heh köper oftast häst grejor om det ska handlas ;)


Blid från 2010 MHPC final i Strömsholm!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/