stall polare!!

 2012-11-14    20:28:26   av:kaatrinskoog
jag ska skriva om två tjejor i stallet och en go litten unge;)
har tänkt art skriva ett litet roligt inlägg om Emmy, Felicia & Eddie :)

Felicia:
Felicia äger ponnyn Fritz Sugarfeet Savanna, För det första är Felicia inte klok ! haha vi har samma humor haha världen skulle vara usel utan henne hon gör min dag 24/7 så otroligt rolig men tjatig person hahahaha! hon bor mer eller mindre här nu, eller ja varje helg iaf ;) haha hon får mig att skratta varje dag! ;) A TRUE FRIEND!




Emmy:
ja vad ska man säga?? hon har Inge bakom pannnbenet ! haha hon är nog en med dålig humor som tydligen älskar att reta mig! Hon har en shettis som heter Igor. Bo i telefon är nog det bäst hon vet! :D haha henne skulle man kunna förknippa med en dålig skämt serie.. haha nejdå hon är så rolig så!
hon älskar att kasta ner mig i vatten iaf ;) med andra ord knäpp...



Eddie:
Emmys son, så nu kan ju bara tänka er hur han är.. Han är nog en av världens klockrenaste unge haha för att vara 1 så ä han så tävla rolig. totto betyder hänt i hans värld;) Han kan dra till med så otroligt roliga kommentarer så det är sjukt haha:) han är att en riktig stall pöjk ;) har många otroligt snygga bilder på han, men ni får bara en ;)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/