Ojämnt !

 2012-11-13    21:43:52   av:kaatrinskoog
Jag vill börja med att säga förlåt! ni får stå ut med ojämt bloggande! inte så ätt när tiden inte räcker till....
 
 
Jag är så otroligt nöjd över sista tävlingen iår, i Kumla RK :)
Daranka:
L:D              Nolla
L:C              2a
 
Corinne:
L:C              1a
L:B              1a
 
Bättre slut på året? nej ;) 1 & 2 a i L:C dominera klassen ! :D <3 haha nej då ;)
Jag är en stolt ägare av mina ponnys!
På fredag Bär det av till Mathilda Lundwall och rida Filippa! :D säger inget mer.. Kommer stå ett och annat om det kanske:)
 
 
 
 
 
Time to help me!! Vad ska jag skriva om? ni behöver inte ha blogg för att kommentera säg bara!!!!
 
 
 Emilia

Hej!
Blogga om dina ponnysar ett inlägg om varje ponny och hur de ha utvecklats! :)

Fin och bra blogg!

Svar: Jo men det kan jag nog göra :) tack!
Katrin Skoog

 2012-11-14    13:16:56
 i

shit va smal! :O

 2012-11-15    21:10:25
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/