Linas dagliga! 2012-11-23

 2012-11-23    12:15:00   av:kaatrinskoog
Tjatja bloggen, Lina här! :D Sitter och spelar Horse eventing med Katrin, så himla kul asså. (:Och vi väntar på svenskan som börjar om ett par minuter. Jag vet att Katrin älskar att jag bloggen på hennes blogg. :D Kommer börja blogga på hennes blogg, så när när titeln "Linas dagliga inlägg" så är de bara jag som skriver massa strunt som nu ungefär, haha! :d Asså varför ska man ha svenska egentligen när man kommer ifrån Sverige och kan svenska!? :o Det är verkligen något jag vill veta. Katrin får spunk på hennes dator, hihi! Juste det är ju fredag idag, man måste verkligen älska dom! Sen efter svenskan har vi so.. En lång en också, fy.. :( Men nu ska vi in på svenskan snart!
OBS! kommer bara vardagar ( mån-fre )
 
 
 
Cya // Lina
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/