Jahap..

 2012-11-29    12:58:00   av:kaatrinskoog
Igår kväll gjorde jag ett gätte stort inlägg men det publicerades inte? Jag vet inte varför menmen :/

Va en hel del om vad jag har gjort och ska gö :) Skriver seeen har NO :/ Suck !!! sen äre bah 2 lektioner kavr Klasråd och IUP tid :) och imöra slutar jag 10 över 1 inställd SO :D:D:D:D:D Happy !!

Idag ska alla klättra 3 bakom gopen en i tippen :) Jasmin ska rida med på Filly runt gropa :) Hon ska även ha henne för Fredrik! Den är Flyttad till Södag ist för idag!!!

Nu jävlar ska jag blogga livet ur mig! om jg kommer ihåg (a haah
Känner att jag är innte och kollar på massa skit men nu ska jag göra dessa frågar :)

Hörs sen da <3

 Lina

Snyggt du skriver lilla du.. ;)

Svar: Hahah va menar du (a hetsskrivning kallas det ;)
Katrin Skoog

 2012-11-29    12:59:06
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/