Tisdag 2012-05-22

 2012-05-22    11:59:38   av:kaatrinskoog
Siter i skolan..........

Idag blir det att rida Dressyr på Daranka :)
Rider nog ut på de andra :)

Red till mastabacken igår på Daranka :) Travade i 25 km/h upp för, Sista 500 meterna skulle jag galoppera allt jag kunde sa mormor. Jag trode hon skulle bli helt slut!!  men det blev hon knnapt -.-

Corinne hoppade jag lite på igår :)  Julia fick prova och hoppa henne, hon happade ett räcke på 110 cm på henne :)

Filly skrittade jag ut på i grimma och grimskaft :) hon skulle bara äta -.- knubbis ;) <3

Sitter och inväntar bild :)  sen tyska och sen hem:) 

Kommer ha tränings värk imöra !!! hade styrke träning på idrotten -.- sen hoppade vi hinder på det ;)


I morgon ska jag träna med Daranka för Anna A :)

Mamma är i Karlstad och ska köpa ett bett till Daranka efetrsom hon inte gjorde det sist :)

Tror det kommer att bli detta som kommer hem :)


 Julia

Jätte rolig va hon! :)

 2012-05-22    14:41:43
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/