Tävlingen i Filipstad inställd !

 2012-05-03    08:39:38   av:kaatrinskoog


Tävlingen i Filipstad inställd :(  Så får se när nästa tävling på Daranka blir :( <3



Efter som det inte blir någon tävling så ska jag träna för Fredrik m. Daranka :D <3 Får hoppas på det bästa, hon har ju inte tränat för tränar på ca 4 månader .... :S

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Dagen:

Skola

Rida Filly

Rida Corinne

Träna Daranka

SOVA !!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Som ni vet så skriver jag inga långa inlägg PGA av att jag inte riktigt orkar & inte vet vad jag ska skriva om  :/  Så ni får va nöjda med det jag skriver.... Men det blir mer & mer , gör så gott jag kan :) 



 
Filly <3



 


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/