Onsdag <3

 2012-05-16    09:06:09   av:kaatrinskoog
Riktigt rolig onsdag :D   Sista dagen i skolan denna vecka :)

Igår hoppade jag Daranka :) Tränade lite omhoppning :) Hon hoppade som en liten gud !!!!! usch va underbar hon va och hoppa :) ♥  hoppade en omhoppnings bana på 75cmsom jag ska tävla om 2 veckor :)  4 språng på 25 sek med ganska långa vägar :) viste faan inte att hon va så lätt svängd :) Älskar min lilla plutt <3

Sen hjälpte jag Ida och Julia och hoppa. Ida hoppade en banan på 95cm på Mimii och det gick osckså as bra  :D  <3  Julia hoppade en banan på 70cm med misty :)

Idag åer mamma till karlstad :) bad henne köpa med ett bett :) Får se vad som kommer med ;) 

Ska va ett sånt



Nu har jag provat så många bett så nu får det fan räcka -.-
 

I morgon är det Fredrik träning :) jag ska ha Corinne :)
Idag ska jag rida ut på alla utom Corinne :) <3
Dressyr på henne inför i morgon :)


Jag och Felicia ska sova på höladan inatt :) <3 imöra också tror jag :)

Som sgat det är tävling inplanerad med Daranka på FäRK om 2 veckor :) så grymt taggad med min lilla tok ;)



Bild från L:an i Filipstad :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/