Onsdag ♥

 2012-05-23    12:11:33   av:kaatrinskoog

Onsdag :) slutar 1 idag :)

Mamma och Mormor va ju till karlstad igår :) Mamma köpte :)


Detta bett till Daranka :) 11,5cm

Till Daranka 90cm

Denna fast svart innuti :) samma som förut fast större :)


Flugkrm till Corinne :)

Flugspray till de andra 2 :)

Det var det jag ville ha :)


 Idag ska jag träna för Anna A med Daranka :)
Red Dressyr på henne igår :) Hon va så underbar med det nya bettet :) lättare och stanna och hela köret :D ♥
Ska ha det nya bettet på tävlingen på Lördag :)

Filly red jag ut på med Ida ( www.Newforestponnys.blogg.se )
Corinne Skrittade jag  ut med Julia :)

Ska till tandläkaren idag -.- tjoho:)

Här har ni Preliminära startlistan till Lördag :
http://www3.idrottonline.se/imagevaultfiles/id_463692/cf_69694/psponnypokalen2012.html












 Ida Johansson - newforestponnys

Bli gärna med i veckans ekipage hos oss! :D

www.newforestponnys.blogg.se

 2012-05-23    22:34:14     URL: http://newforestponnys.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/