Måndag -.-

 2012-05-14    10:21:49   av:kaatrinskoog

Måndag och skola............

Skulle ju skriva om tävlingen igår! men då smet Mimii Idas ponny (
www.nwforestponnys.blogg.se )
så det var 2 som kom med hon-.-



Tävlingen i Stora Ekeby Gick helt ok  :)

L:b  A:0+A:0   0+4 Ett stopp i om hoppningen, hon var så över laddad att jag inte kunde Knappt gå med henne när jag skulle Ta ut henne ur transporten. Hon känndes underbar och hoppade som en liten gud ;) Stoppet kom på första i omhoppningen pga hon vände tigigare än mig och tog inte riktigt skänkeln.

L:a A:0 0+6 Ett stopp på 3an. Vet inte varför hon stannade? Hon kom as fint mot, Fick 2 Tidsfel eftersom hon stannade. Hon känns så himla fin nu så nu vill jag Faktiskt stara MSV :) Hon va framme och pigg.

NÖJD med helgen!!

Sov i höet med felicia igår :) Gött som F*n :D

på Lördag ska jag med Ida på tävling, CHPK Hon startar bara laget ( L:c+5 ) . Behöver inte gå upp så tidigt :D

Härligt med kort vecka. Går bara Måndag,Tisdag & Onsdag :) + att det är Fredrik träning på Torsdag:)
Underbart :D ♥


Dagen:

Skola

Rida Daranak i Padocken

Rida ut på Filly

Corinne Vet jag inte riktigt :S







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/