Fredag :) ♥

 2012-05-04    09:46:34   av:kaatrinskoog

Fredag and I love it ♥

Gårdagens träning med Daranka gick helt ok. Sista banan va hon as trött !....  Så hon stanna en gång och sprang förbi en gång & ett ner....  Vetinte varför hon sprang förbi ?  Kände typ för det -.-  Vet inte varför hon stanna häller ? Hon kom bra mot med bra bjudning och hela köret, så jag tror hon stanna för jag började driva på henne. Har ju ridit så lungt med henne hela tiden.  Rivningen kom på sista för hon va trött och lite under tempo, Men hoppade om det och då kom jag bra . hoppade inga höga höjder, låg på ca 70-80 tror jag ;) Fredrik sa att det va skillnd på henne och att han va nöjd med henne och att jag gjort ett stort jobb, så jag är nöjd med min lilla tös ♥


Dagen 4/5-12

Skola ....  lång dag
Rida Daranka
Rida Filly
Rida Corinne
Nykroppa till Felicia

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Har bara haft en lektion har 2 kvar -.-  skönt med helg iaf :) <3  Blir nog uteritt på mina älsklingar med ida ( www.newforestponnys.blogg.se ) Fast Daranka ska bara skrittas :) 
Ledig helg ingen träning , ingen Tävling & inte följa med någonstans :d så nu hoppas jag på sol  !!!!!
Ser ut att bli regn idag så hoppas på det bästa till helen ;)

Har taijts på mig idag, har inte haft det på ca en månad !!!   Lite obekvämt ..... men, men får stå ut idag :$




Älskar mammas lampa <3


Älskade Filly <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/