ARG ! :'(

 2012-05-07    12:42:23   av:kaatrinskoog
Vill börja med att säga att jag är arg !  Igår hoppade jag Daranka och filmade det och allt :) När jag skulle kolla på kameran la den av! Jag kollade om den funkade med andra batteri, svar nej det gjorde den inte :( jag böt minnerskort  och då funkade den, böt tillbaka och den unkade inte :'(  sen tog jag ur minnerkortet och kollade då funkae det, men det var tomt ! ingenting kvar,  inga filmer, inga bilder, ingenting :'(  Filmen från L:An Filmen på Filly ! inget kvar :'(

Som ni kanske förstod så hoppade jag Daramka igår :) gick bra några kråk hopp och så, men men  hon va söt iaf :)

Dagen:

Skola

Rida ponnys x3

Sova



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/