Älskar vädet♥♥♥♥

 2012-05-24    08:46:09   av:kaatrinskoog

Älskar vädret så underbart!♥♥
Går i korta jeans shorts i skolaan och tycker det är varmt :) ska bli 26 grader varmt idag :D
stakars ponnysar som ska ridas i denna värme♥ Blir nog att sola litte idag :)

Bev ingen träning för Anna A pga att hon har brytit något vid yp korsryggen :/ Stakarn....
Så jag åkte dit med Mamma och mormor, och hoppade själv med Daranka. Hon skötte sig väldig bra :) Några kråk hopp då och då :) menmen inga stopp eller rivningar :) Tränade omhoppning :) hon är rätt vändbar min lilla knasboll, men känner att hon börjar lita mer på mig, vilket är rätt skönt och känna. Kan komma lite fel mott hindret och bara trycka till så hoppar hon ;) hade nya bettet och det funkar hel okej :)  Ida ( www.newforestponnys.blogg.se ) kikade förbi och filmade mig så det kommer nog upp på bloggen när jag har hittat sladden till kameran........

Longerade Corinne lite lätt för det var så himla varmt, hon var inte så arbets villigpga värmen ;) haha
Filly red jag u på med Ida hon va inte så galet pigg som hon brukar vara :) 

idag ska jag rida ut på alla. Ska förska dra med mig Julia till masten ;)
Ida och jag ska nog rida runt masten :)



Corinne :) L:a?  pay&jump i likstad


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/