Lite små svar :D

 2012-03-04    11:49:52   av:kaatrinskoog
Postat av: Julia

Hur många tävlingar har du vunnit?? :)

Svar :
Ca 86 ggr tror jag :)





Postat av: Linnea Börjel

Vart köpte du din klubbjacka? :)

Svar :
Hej :) vilken av dom?jackan köpte jag för några år sen när vi skulle tävla lag och träjan köpte vi också när vi skulle rida lag fast då var det DIV 1 :)




Postat av:

kan du inte läga ut kort på sakerna du köpte

Svar :
Hej ! jag vet inte om jag orkar -.- Vi får se om jag kommer i håg :)




Postat av: Andrea

Håller med! Ta kort på det du köpte! :)

Svar : Du jag vet inte om jag orkar ! :)





Lite svar på en del saker ;)









Min gris <3




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/