Heeeej :D

 2012-03-29    13:52:45   av:kaatrinskoog
Tänkte göra ett stort inlägg. Men vi får v ell se hurr stort det blir ;) Kan ju säga att ja sitter och väntar på att son

ska börja ;) Igår red jag ut på Filly, gick helt ok, men hon va jävligt pigg ! Hon är som hen e hon ;)

hahahah..... Daranka gick jag med (till hands) promenerade upp och ner, hade inga höjdar klär och

det regna...... resultat = genomblöt och skit trött!!!
Efter det va det ju innebandy träning oxå.... helt slut

när jag kom hem. Efetr träningen red jag ut med ida ( www.Newforestponnys.blogg.se ) på lilla söta

Corinne med snodden på ;) Gick bra :)
Sen efter det innebandy träning igen!! gick Piss ,,,, sen när jag ska

ner till mormor och duscha va on inte hemma så jag fick gå hem i tränings kläderna -.- I morgon är det ju Skol-


SM i innebandy! :)så blor inge bloggande i morgon ;) Får se va det blir under helgen... På måndag ska jag

praoa, Filipstads Djurceneter.





Idag tänkte jag rida ut på alla 3 ponnys :D bland annat med ida (
www.newforestponnys.blogg.se )

Tack för nya designen Lovia Andersson !! (
www.newforestponnys.blogg.se / www.rodskimmeln.blogg.se )

Har nog inte så mycket mer att skriva nu men det var ganska långt ändå :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/