God morgon :D

 2012-02-17    08:31:42   av:kaatrinskoog

Go  morron
Fredag i dag ! yesss ska sova som en gris i morron :D

Idag ska jag rida ut på filly och Lite lungt ut ppå Daranka Och Corinne ;)

sluta inte lyckligt i slalombacken igår!
Ambulansen kom 2st! 
Almida Libäck och Olivia Libäck krocka !
Olivia slog i ryggen/nacken, och ligger kvar på sjukhuset i K-stad!
Alimda slog i knäet , och fick åka hem igår från sjukhuest!
(Almida har haft problemm med knäet förut och
olivia har hatf problem med nacken/ryggen förut!)

Sen har jag hört några ggr att jag gör korta innlägg!
asså jag orkar inte skriva så mycket ;) men jag skriver så mycket jag kan :)

Jag kolla på Sveriges värsta bil förare i går!
Jag kör fan bättre bil än dom! haha


Längatar till sönda TÄVLING!


NI för ha det!









saknar min fabian han är sjuk<3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/