Monday

 2012-12-03    22:12:29   av:kaatrinskoog
Hej hallå ;)
 
Faaaaaaaaan va jag glömmer blogga jag orkar inte i bland :S
 
Idag blev det skritt för hela gänget :) Själv har jag städat hela rummet!! WOW jag har ju ett glov :O
Skönt att ha det gjort slipper jag gå runt och tänka på det :)
 
So prov på Fredag ... Fan va drygt.. jag kan ju inte so alls :(
Men vad gör man inte för Skolan .... :@
 
Daranka är ju inte lite pigg ;) skrittade runt Laisa igår (5km) och skritta lätt idag :S fan Hon kommer ju springa som en gris imorgon ;) Galopp intevaller på gärdet för den delen :D
 
Fredrik träningen giick lite sådär -.- Pigg + bekväm = Stel  Kämpa som en gris och ändå lyssna ho int -.-   Men För  Jasmin och Filly gick det AS bra :D Skönt om Filly kan komma ut på Träningarna ofta!!! och  Jasmin får juh gr bra träning av det så Hoppas hon vill va med på någon mer träning :)))  Hon tyckte det va kul iaf :)
 
 
Hoppas alla kollar på Julkalendern !!  Och så klart en Choklad kalender STANDARD <3 LML
 
Nu har jag som vanligt har jag en Dejt med Sex st Kuddar :)
 
 
God natt <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/