♥♥♥

 2012-12-18    21:57:21   av:kaatrinskoog
 
 
Skönt att få rida nu efter deras vaccination !! Corinne red jag ut på med Felicia, men skrittade och trava lite eftersom hon har stått!
Daranka vågar jag inte sätta mig upp på fören jag har longerat henne i galopp.. hon har ju stått i ca 2 och en halv vecka så hon är lite över taggad!! Så jag måste få henne att galoppera! meed lina innan jag sätter mig på hennes rygg ;)
Fjonki va lös på gården med mig och Anki ( longeera Daranka på gården så jag viste vart hon skulle ta vägen om jag tappa na)  Sen logeera jag henne med, men det gick inge bra.. TOTAL ignorerade mig och gick i sin egna lilla värld -.- Men körde kurragömma med henne ist Plutten (Santino) va lös med Filly så mormor körde kurragömma med han ! hah
 
Imorgon kör vi lite matte prov!! :S hon sa att det skulle vara ganska stort också.. många frågor !?!
 
Skönt iaf att sluta dagen medlite träning och städning, såklart blir det någon film också :D
 
Hörs imöra :)  ( förhoppningsvis efter provet) hah
Knäppa lilla häst! ;)
 
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/