Dag och Random bilder ;)

 2012-12-26    10:15:55   av:kaatrinskoog
Onsdag och jag är trött som faaaaaaaaaaan! igen..
inatt fick inte ens hundden sova i mitt rum... trodde jag -,- hade stängt dörren men likförbannat kom hon in ? fatta inte hur men hon måste ha hoppat upp på handtaget... så ja hon väckte mig imorse igen.. men det va iallafall inte stängt så jag vet inte varför hon pronenerad runt? Känner att det är tur jag har så mycket grejer i sängen annars hade hon troligtvis legat i den,  men det får hon inte ! ;)
 
Hungrig är jag för den delen, ska snart ner och käka frulle :D sen back in time to sleeeeeeep o_O om jag kan.. fast måste juh ut till hästarna och fixa där, så vi får se om jag kommer att somna om ;)
 
Hästarna ska iallafal:
Filly Ska skrittas ut med Felicia och Sanna.
Corinne Ska jag rida ut med Julia på.
Daranka Ska jag rida i padocken.
 
Sen ska jag bannemig dra till soptippen och åka pulka! :D fy fasen va jag vill göra det! ujujuj  va kul, fost som fan kommer det att gå också, eftersom skotrarna har kört upp ett spår :)
 
Fick ju present korrt på H&M av min älskade bror Daniel, så jag ska till Karstad någon dag och köpa detta:
 
http://www.hm.com/se/product/04337?article=04337-C#shopOrigin=SA 
 
 
 
 
Vet inte vilken av tröjornajag ska ha ;)
 
Nu hör jag mamma fixar drapperiet till duchen så det inte blir dyng blött när jag duschar (a)
 
Hörs sen ;)
 
 
 
 
 
Längtar till sälen <3
 
Old pic!
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/