2012

 2012-12-31    13:14:33   av:kaatrinskoog
 
Tilbaka blickar av 2012 !
 
det roligaste är nog alla underbara starter och placeringar, på Daranka och Corinne, bla debuten i MSVB med en 2a plats även vinsten i MSVB ! :) Darankas vinst i L:b och 4de plats i L:a :)  Darankas STORA framsteg under 2012, att få hennes till lit. När jag fick henne viste jag inte att hon kunde tolkas osv ! :)
 
2a i MSVB Vingåker!
 
4de plats i L:a i Gagnef !
 
Sista kvalet till MSVB i Filipstad!
 
Darankas vinst i L:b i Gagnef !
 
Daranka Clear round i Likstad 90cm !
 
Darankas första placering i Färjestad L:c!
 
Daranka 4de platsen i L:a i Gagnef!
 
MSVB i Gagnef!
 
 
Ponnysarna har haft bakslag, precis som  alla andra ponnysar kan få! Till exempel Daranka i Säffle i L:a där jag blev utesluten och i L:a+5 med 8 fel.. Corinne i Gagnef dr jag ine nollade en ända klass..
 
 
Corinne L:b Gagnef utesluten!
 
Daranka L:a+5 8fel!
 
Stora Ekeby L:b 4fel!
 
Stora ekeby!
 
Grinigt hopp i Stora ekeby L:b 4fel!
 
L:a Stora Ekeby 4fel!
 
Allat jag lärt mig på mina träningar med ponnysarna, tillexempel Darankas första Anna Emanuelsson träning där hon gick som en klocka! eller Alla träningar för fredrik! även Lotta Björé träningarna gjort susen! :)
 
 
Daranka efter ha tränat i Likstad!
 
Daranka under Anna Andersson träning i Likstad!
 
Darankas Fredrikträning! Funkar inte?
 
Nu övriga saker utom hästeriet!
En av de roligsate skerna 2012 utom hästarna är all kompisar och skratt! :)
 
 
 
 
Det dryga med 2012 lär juh vara skolan iaf! hade jag inte haft min kompisar hade jag dött i skolan!
 
 
 
okey nu 2012 mest uttjatade fråga,För mig är det iallafall ``målar du ögonbrynen?´´ det lär nog va deen mest uttjatade och jobbigaste frråga under 2012! vad tycker ni?
 
 
 
 
 
En till uttjatad sak till är Justin Biber och One Direction!
 
 
 
 
Nu hoppas jag på att ni får ett bra 2012 nej,nej menade 2013!
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/