I don't know!!

 2012-08-12    17:52:10   av:kaatrinskoog
 Blir inte mycke inlägg nu när jag har slut på datamängden på mobilen då den flippar ur!!!
 
Tävla idag!!
L:c   A:0+A:0    0+0  1a
L:b   A0+A0      0+0  1a
Nöjd med lilla stumpan :)
bild från förra året:)
 
Filly!
Ja vad ska jag säga ? (-.-)?  hon står hemma hos oss och betar sig fet juustnu :) och är fortfarande till salu..
Varför hon är kvar hemma? hon skulle ju åka??
Jo! vi åkte med enne till ATG och veterinär bisikta :) Hon gick igenom utan ett ända Fel :D Henrik ( Veterinären ) sa att hon var en perfeckt Welsh ponny !! Precis så ska dom se ut :D vilket gjorde mig mycket stolt :)) Så lastade in henne itransporten och skullle åka upp :) Dom stod på skogsslottens rid klubb! när vi omupp och fick se hagarna så ville hon inte släppahenne :) så ni vet
 
 
 Fillan

heeej, har några bilder som jag tog när du tävlade i örebro som jag kan skicka, vad har du för mail??? Länka gärna om du lägger ut dom här! :)))/ fillan

Svar: Heeej :)[email protected]
fixar ja vettu :)
Katrin Skoog

 2012-08-28    21:34:32     URL: http://fillanhoglund.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/