Skola............

 2012-04-17    09:20:00   av:kaatrinskoog
Sitter i den roliga skolan -.-

Dagen:

Skola....

Rida Daranka tror det blir masta backen <3

Städa rummet...

Sova ! :D

Tror det blir så :)

Corinne och Filly står i dag istället efter som det har snöat :o  Hur f*n kan det snöa nu ? :O

Vill bara säga att jag älskar mina ponnys <3




Gårdagens ridning bestod av :

Red ut på Corinne med Ida och Mimii <3

Longerade Filly i rund paddocken <3

Busade med Daranka i Paddocken<3




Idag tror jag tyskan kan bli fett sköj :D
När jag fick höra att jag ska ha Alma på tyskan AWESOME <3


Ni får ha en bra dag <3








Filly från Pay&Jumpen  90cm  ( L:a )  <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/