Sneak Never on someone who is not ready!

 2013-03-26    21:11:15   av:kaatrinskoog
Som rubriken lyder så gav jag mamma en rejälv smäll i ansiktet idag.. HAHA! 
Jag slog med andra ord till mamma rätt i ansiktet med -som tur- handflatan! 
Som alla vet har jag tränat Taekwondo, som är en kampsport som bygger på självförsvar och inte bara för att slåss!
 
Hur det gick till?

Jo! jag va på skulle gå ut från toaletten, bara dä att mamma stod bakom dörren - Med en Jason från fredag dn 13:e plast mask - och det viste inte jag. så när jag kom runt dörren skrämde hon mig med ett litet BUUH! Jag hoppade till som en lite skrämd unge, sen tittar jag fort på henne och ser den där jäkla masken så jag blir skit rädd och slår mamma med hanflatan på masken, ALLT JAAG HAR! så hon tog av sig masken och höll för ansiktet och skrattade så hon grina, samma som mig som hade ramlat ihop som en lite bebis på marken och skrattade...jag hade lyckats träff näsbenet och tänderna, men trodde jag bröt näsbenet på henne.... nu mer på kvällen sa hon att hon hade mest ont i näsbenet! Så nu satt jag och skrattade så jag höll på att dö!
 
Vad har vi lärt oss?

Jo smyg dig aldrig på mig när jag inte är berädd och specielt inte med en mask som jag inte är van vid att se! Se i sådanna fall till att vara berädd på att få en hand i ansiktet.. hahah! 
 
 
 
 Malin

hahaha :D

-Åh tack! :) Ja självklart kikar jag in på din blogg!!
Hur har din dag vart? :)

Svar: varsegod! :) tack va snält! :))Den har varit rätt chill stallet hela dan :) hur har din dag varit? :))
Katrin Skoog

 2013-03-26    21:55:00     URL: http://malintorstensson.blogg.se
 Viktoria

Haha! Vilken härlig mamma! ;)

Fin blogg, kram!

Svar: Haha, ja men hon har ont idag också ;)

tack kram!:)
Katrin Skoog

 2013-03-27    16:16:15     URL: http://viktoriazigante.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/