Snabbinlägg!

 2013-03-03    21:45:00   av:kaatrinskoog
Eftersom allt - datorn,blogg.se, internet, mobilen- har nö felså ska jag försöka göra ett inlägg kan inte läggga till mellanslag och bilder..haha jaja Full speckad sportlovsvecka hosmig. Hur har ni haft det? jag har iallafall åkt traktor med Ruth, tävlat, tränat för Lotta Björé, varit i säfsen, sovit i stallet, varit i Boda Borg, tagit hästarnna på möran. Ja mycket gjort på lite tid. Imorgon börjar allvaret igen med skola.. fy fasen va otaggad jag är nu ska jag sova och invänta bättre tider! godnatt!
 Tuuli Elmgren

Superfin blogg! Allt bra?

Svar:
Katrin Skoog

 2013-03-04    07:34:23     URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/